پوشاک استوک زنانه
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زیر مردانه کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع شال و کلاه استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
مجتمع بزرگ فروش پوشاک استوک مارکدار اروپایی کیا استوک ( واحد اینترنتی کنونی مجموعه ) فعالیت خود را از سال 1373 شروع نموده و در اوایل در زمینه لباس تاناکورا فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از چند سال تمرکز خود را روی فروش عمده ی تاناکورا قرار داد و در چند سال اخیر و به عنوان اولین های این عرصه در زمینه پوشاک استوک نیز فعالیت گسترده ای آغاز نموده است. در حال حاضر این مجموعه با چندین فروشگاه بزرگ فیزیکی و اینترنتی فعالیت خود را در زمینه ی فروش پوشاک اروپایی مارک دار به صورت خرده و عمده ادامه می دهد.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در روش فروش به صورت تکه ای به جای فروش لباس کیلویی هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.
در خرید تکه ای جنس ها کاملا مشخص است ولی در فروش لباس کیلویی تقریبا می توانیم بگوییم شانس دخیل است و ممکن است در یک میکس مدل ها و سایزبندی بهتری موجود باشد و در میکس دیگری به این صورت نباشد و یک سایز یا مدل تکرار بیشتری داشته باشد. این نکته اثر بسیار زیادی روی فروش و سود می گذارد و ما جهت رعایت عدالت و صداقت این روش را حذف کرده ایم.
دسته ای از پوشاک استوک :
برای خرید پوشاک بچه گانه استوک باید به تفاوت آن با لباس بزرگسالان اهمیت داد و نیاز به دقت جهت خرید پوشاک استوک بچه گانه را بالاتر بردچرا که جنس ، سایز ، رنگ بندی و تنوع تاثیر بسزایی در سلامتی جسم و روح کودک دلبندتان دارد و ما نیز سعی در فروش بالاترین کیفیت های احناس و کالای استوک را داریم تا مشتریان ما بتوانند با انثتخاب بهتر و دقیقتر نقش پوشاک استوک بچه گانه را در زندگی فرزندانشان به تمام و کمال درک نمایند.
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به تنوع محصولات و پوشاک استوک ( لباس تاناکورا کاملا نو و بهداشتی ) موجود در محتمع تجاری کیا استوک که بالغ بر 5000 قلم کالا استوک می باشد و نمی توان تصاویر، قیمت و مشخصات آنها را به صورت کامل ذکر نماییم در نتیجه اقدام به تقسیم بندی بر اساس تنوع محصولات با توجه به نیاز های بازار نموده ایم و اطلاعات بیشتر در کانال ها و سایت های ما موجود می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir